DRILLER HJEMMESIDE OG LOGIN ?

Hvis du har problem med medlems-login til bl.a. bestyrelsesreferater og generalforsamlingsinfo mv.

Vores hjemmesideleverandør har fundet et ’cache’ problem som kan være en årsag. Cache er et digitalt lagersystem, der automatisk gemmer baggrundsdata fra fx hjemmesider, så de hjemmesider du besøger hyppigt kan loade hurtigere og derved give dig en bedre brugeroplevelse. Dette har desværre ikke fungeret optimalt, men skulle nu være løst. For at det virker optimalt hos dig, skal du dog først rydde eksisterende ’cache’ på din browser (søgemaskine).

Følger du med i baneinfo på hjemmesiden, skal du også jævnligt slette eksisterende ‘cache’ i din browser for at være sikker på, at du ser den rigtige banekombination.

1: Åben din browser / søgemaskine fx Safari, Chrome, Firefox, Edge eller Explorer.

2: Ryd al din historik under indstillinger eller options (afhængig af browser). Bemærk at du herved kan miste browserens hukommelse af koder og logins som du har bedt din browser huske for dig. Dem vil du næste gang skulle taste ind manuelt igen.

Har du ikke en brugerprofil til hjemmesiden, så kontakt sekretariatet på welcome@srgolf.dk, og vi opretter en bruger og fremsender loginoplysninger.

Har du mistet dit login til hjemmesiden eller ønsker du blot at ændre password er her en guide til nyt login/password:

  1. Gå til en loginside. F.eks. https://srgolf.dk/login/
  2. Klik på “Mistet din adgangskode?”
  3. Klik på link i den mail du modtager
  4. Lav ny adgangskode

Vi håber ovennævnte vil afhjælpe eventuelle problemer du har oplevet med manglende opdatering af hjemmeside eller adgang til de låste medlemssider.

Med venlig hilsen

SRG